Process.

1. Client analysis
1. 클라이언트 성격 분석 미팅
1. 分析客户的性格取向

-Understand the brand's tendency
-Understand the client's taste

-브랜드 성향이해
-고객의 취향이해

-了解客户的品牌取向
-了解客户的喜好

2. Concept meeting
2. 컨셉 미팅
2. 主题会议

- Inquiry and analysis of the brand project's concept
- Understand and grasp the client's tendency

-브랜드 프로젝트의 컨셉 조사 및 분석
-고객의 성향이해 및 파악

-调查分析品牌的设计理念
-了解并掌握客户的性格取向

3. Reference meeting
3. 레퍼런스 미팅
3. 参考资料

- Gathering and sharing customized data

-맞춤형 데이터 자료 수집 및 공유

-定制资料的收集与共享

4. Space survey and zoning
4. 현장 실측 및 조닝 구성
4. 现场实测及构思设计

- Understanding of the space and grasping precise arrangements

-공간의 이해도 및 정확한 동선 파악

-提高对空间的理解度并理清思路

5. Interior, exterior design map
5. 실내/외 디자인 설계
5. 室内/室外设计

- 2D map for a higher degree of completion

-공간의 완성도를 위한 2D 작업

-为提高空间的完成度,设计2D草图

6. Sketch-up and 3D MAX
6. 스케치업 및 3D MAX
6. 画草图并设计3D图纸

- 3D modeling based on the 2D job

-2D 작업을 기반으로한 3D 모델링 작업

-根据2D设计图设计3D图纸

7. 3D rendering and V-Ray
7. 3D 랜더링 및 브이레이(V-ray) 작업
7. 制作3D模型

- A simulation for the client's better understanding

-고객의 이해도를 위한 실물에 가까운 시뮬레이션 작업

-为了方便客户理解我们的设计,制作跟实物相近的模型

8. Construction
8. 시공
8. 施工

- Construction based on the complete design

-완성된 디자인을 기반으로 공사를 시행

-按照设计好的方案进行施工

9. Material board
9. 머테리얼 보드 작업
9. 制作材料明细表

- Arrangement and supply of finishing material

-마감재 정리 및 제공

-装修材料的供应

Services.

Brand Design Manual 브랜드 디자인 메뉴얼 品牌设计指导 Art Direction 아트 디렉션 广告策划 Planning 설계 设计 Styling and Decoration 스타일링 및 데코레이션 设计及施工 Industrial Design 상업 디자인 工业设计 Home Design 주거 디자인 家居设计 Customized Furniture Design 고객 맞춤 가구 디자인 家具定制 Construction 시공 施工